Contest SEO : Cinta Kotak Fibox

on Wednesday, March 7, 2012

Contest SEO : Cinta Kotak Fibox

Contest SEO : Cinta Kotak Fibox
Banner Contest SEO : Cinta Kotak Fibox

Contest SEO : Cinta Kotak Fibox ?

Percubaan pertama kali bagi blog enciksepet untuk join contest seo : Cinta Kotak Fibox ini. Buat pengetahuan semua ini merupakan blog ini tak pernah lagi join contest atau apa-apa sahaja dan Follower pun tiada. Sebenarnya blog ini hanya dibuka untuk tujuan privasi tetapi entah bagaimana terdetik hati untuk join Contest SEO : Cinta Kotak Fibox anjuran Zhaf dan Topsite Lan. Boleh dikatakan percubaan pertama. Saya masih lagi belajar untuk menjadi seorang blogger yang berhemah dan masih perlu tunjuk ajar dari anda semua.

Hadiah Contest SEO : Cinta Kotak Fibox

Tempat Pertama : 10,000 Traffic + Topup RM10
Tempat Kedua : 5,00- Traffic + Topup RM10
Tempat Ketiga : 2,500 Traffic + Topup RM10
Saguhati x3 : 1,000 Traffic + Topup RM10

Contest SEO : Cinta Kotak Fibox

Mengapa nak join contest ini. Sebenarnya mudah sahaja saja nak nak tengok kemampuan blog picisan yang baru ini untuk berjuang dalam peperangan SEO . Nak tengok kemampuan dalam "contest SEO : Cinta Kotak Fibox" ini. Sama ada mampu bersaing atau tak. Pertama sekali tujuan contest ini untuk dedahkan blogger-blogger dengan SEO ( Search Engine Optimization ) so apa lagi peluang ni.

Apa Itu Cinta Kotak Fibox ? Fibox

Mari kita mula bercerita mengenai "Contest SEO : Cinta Kotak Fibox".  "Cinta Kotak Fibox" merupa nama contest SEO kali ini, Agak menarikkan. Mesti ramai yang dah tahu Fibox itu apa. Kotak Cinta ka. Sebenar Fibox ini ialah kotak chat yang lawa tu. Bila anda buka site/blog mesti adakan. Agak menarik sebenarnya Fibox ini, nak cerita panjang pun agak malas so telajahlah Fibox dan anda mesti jumpa Cinta Kotak Fibox itu.Apa kelebihan Fibox ini sebenarnya. Pelbagai kelebihan Fibox ini, dengan Fibox ingin pengjung anda dapat meninggalkan jejak meraka dan anda juga boleh jejak kembali pengunjung yang datang ke blog anda. Selain itu Fibox ini juga boleh jadi Chat Box untuk anda bersembang dengan pengunjung. Bersesuai dengan tema contest ini juga iaitu Cinta Kotak Fibox, anda mungkin boleh bercinta. Bagaimana, yela awal-awal chat dan lama-lama jatuh cinta. Semua ini mungkin yea.

Kebaikan Contest SEO : Cinta Kotak Fibox

Dah terlanjur join kita cerita sikit apa kelebihan "Contest SEO : Cinta Kotak Fibox" ini yea. Yang pertama Contest SEO seperti ini membantu para blogger agar menulis entri dengan lebih baik dan sekali gus tahu peranan SEO dan keyword-keyword yang sesuai untuk menarik pengunjung ke blog hanya dengan keyword . Contest SEO Cinta Kotak Fibox ini mungkin merupakan satu langkah baru bagi saya dan semua yang masih belum tahu apa itu SEO. "Contest SEO Cinta Kotak Fibox" mempetaruhkan keyword " Cinta Kotak Fibox " . Cuba buka google dan search, maka anda sendiri akan dapati entri Contest SEO : Cinta Kotak Fibox anda atau orang lain yang mungkin lebih hebat kerana SEO bergantung pada keyword density, penggunaan Heading Tags dan banyak lagi. Untuk mengetahui kekuatan blog anda dari segi SEO maka Contest SEO : Cinta Kotak Fibox boleh membantu anda untuk mengetahui kekuatan SEO blog anda. Join Contest SEO : Cinta Kotak Fibox. 
Ranking: 5

3 comments:

  1. Ok bro topsite da approve..check emel utk dptkan code ye..
    Good luck!..

    URL Update Contest ► http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?p=12473056

    ReplyDelete
  2. Salam..Tahniah! Anda telah menang hadiah saguhati untuk contest ni. Jom tgk & komen entry pengumuman di sini ► http://goo.gl/L1ZKG

    ReplyDelete
  3. bro..nanti bg no jelah saya terus topup melalui internet banking..pm sy kat forum ya :)

    ReplyDelete